Aliza grapefruit

Модераторы: ivan3103, Таня

Аватара пользователя
VitaliyT
Супермодератор
Сообщения: 944
Зарегистрирован: 05 фев 2015, 22:33
Откуда: Тернопіль
Зовут: Віталій
Благодарил (а): 4006 раз
Поблагодарили: 1507 раз

Aliza grapefruit

Сообщение VitaliyT » 20 июл 2020, 11:00

Грейпфрут "Aliza"(Аліза) - це гібрид помело "Chandler x Ora" мандарин, фрукт що легко очищається. Цей сорт грейпфрута дозріває в період з листопада по лютий і в міру дозрівання його внутрішні та зовнішні кольори стають помаранчевими. Він містить 16% цукру і є безнасінним. Плід завдячує своїм видатним солодким смаком і високим вмістом цукру, і ці якості отримали його високі оцінки в дегустаційних тестах. Грейпфрут Aliza має потенціал домінування на світовому ринку.
aliza1.jpg
Aliza gr.jpg


Аватара пользователя
VitaliyT
Супермодератор
Сообщения: 944
Зарегистрирован: 05 фев 2015, 22:33
Откуда: Тернопіль
Зовут: Віталій
Благодарил (а): 4006 раз
Поблагодарили: 1507 раз

Re: Aliza grapefruit

Сообщение VitaliyT » 13 фев 2022, 18:22

Новий цитрусовий фрукт Alizza Fruit™ запускається у Великобританії, Іспанії та Німеччині
«Ніколи раніше цитрусові не поєднували такого помітного розміру, органолептичної якості та соку»

Народжується новий цитрусовий фрукт. ALIZZA Fruit™ — це гібрид мандарина та помело (‘Ora’ x ‘Chandler’), розроблений престижним Інститутом Volcani в Ізраїлі, яким керує виключно Genesis Innovation та культивується в Іспанії багатонаціональною агротехнологічною компанією AM FRESH Group.

«Плід ALIZZA характеризується великим розміром, дуже привабливим оранжево-жовтим кольором, гладкою та тонкою шкіркою та м’якоттю, що тане з справді унікальним смаком, який також виділяється повною відсутністю кісточок і, перш за все, своєю неймовірною кількість соку, що без винятку систематично дивує всіх споживачів щоразу, коли вони насолоджуються ним», – пояснює Девід Альба, директор Genesis Innovation.

Його можна збирати в основному з грудня по березень у районах вирощування цитрусових у північній півкулі. «На даний момент планується виробляти його переважно в Іспанії та Південній Африці, щоб забезпечити присутність цього фрукта на полицях як у зимовий, так і в літній сезони», – каже Девід Альба.

«Ми стикаємося з абсолютно новим фруктом, який революціонізує категорію цитрусових, дивуючи та захоплюючи споживачів з різних міжнародних ринків», – говорить Девід Альба. «Ніколи раніше цитрусові не поєднували такого розміру, такої відмінної органолептичної якості та неймовірної кількості соку, якою володіє фрукт ALIZZA. Його смак важко описати, об’єднуючи характеристики, що нагадують солодкість мандаринів (з тропічними нотками, як-от у випадку з мандарином Orri, з яким він спільний), текстура апельсинів і відтінок грейпфрута. Безсумнівно, що найбільше здивує споживачів, так це кількість соку, яку можна легко витягти з кожного фрукта, з додатковою перевагою, що вони не знайдуть насіння».

«Цей новий фрукт настільки унікальний та особливий, що його було відібрано, щоб віддати данину та вшанувати пам’ять ізраїльського вченого Aliza Vardi (Алізи Варді), яка була справді надзвичайною жінкою, справжнім провидцем і однією з найкращих селекціонерів цитрусових сортів в історії». , каже Патрісія Сагармінага, директор групи з маркетингу та комунікацій AM FRESH Group.

«Вважається багатьма рятівницею цитрусової промисловості Ізраїлю, важливість її роботи та наукового внеску йде набагато далі, оскільки багато сортів, які виникли в її програмі селекції, сьогодні успішно вирощуються виробниками і користуються мільйонами споживачів у всьому світі».

ALIZZA Fruit зараз запускається у Великобританії, Німеччині та Іспанії. «У цьому першому році нашим пріоритетом є забезпечення доступності на якомога більшій кількості ринків, щоб зацікавити споживачів та надати новий надзвичайний досвід цитрусових. Ми запустили http://www.thealizzafruit.com та обліковий запис Instagram @thealizzafruit з опитуванням споживачів, щоб зібрати якомога більше якісної інформації. Це опитування споживачів є важливим для нас, щоб зібрати відгуки від споживачів про нашу нову цитрусову коштовність і замінює активацію вибірки в магазині, яка була призупинена, оскільки пандемія не дозволяє нам запросити покупців до проби Фрукти ALIZZA у кожній торговій точці», – зазначає Патріція.

З іншого боку, за словами Девіда Альби, фрукт ALIZZA приховує інші секрети, крім чудових органолептичних характеристик, оскільки цей фрукт має дійсно цікаві властивості, які відрізняють його. У цьому сенсі Інститут молекулярної та клітинної біології рослин Валенсії (IBMCP) провів різні аналізи, які підтверджують на рівні in vitro високу антибактеріальну та антимікробну активність його соку щодо бактерій роду Pseudomonas (причина захворювань), в дихальних шляхах і є причиною майже половини пневмоній у людей), при цьому його ефективність майже вдвічі нижча за ефективність комерційного антибіотика тетрацикліну в лабораторних дослідженнях in vitro.

«Згідно з цими аналізами, фруктовий сік ALIZZA мав би хороший природний антибактеріальний потенціал. Більше того, аналізи IBMCP також підтвердили відсутність фуранокумаринів у цьому фрукті, який, в принципі, не протипоказаний сегменту населення тобто вживання ліків, несумісних зі споживанням грейпфрутів», – підкреслює Девід Альба.

«З огляду на фантастичну якість фруктів ALIZZA, його легкість та універсальність споживання в широкому діапазоні форматів та унікальні характеристики цього нового фрукта, ми віримо, що його споживання буде відбуватися як у дорослих, так і у молодих поколінь, і що він буде бути надзвичайно привабливим на всіх міжнародних ринках».

Фрукти ALIZZA продаватимуться в трьох мережах супермаркетів: Marks & Spencer (Великобританія), Edeka (Німеччина) та Eroski (Іспанія). «Ми розробили дуже привабливий бренд як данину поваги його творцю, і ми прагнемо викликати веселий смак і безмежний сенсорний досвід The ALIZZA Fruit за допомогою нашого брендингу. Ми надали ALIZZA Fruit велику популярність на цифрових платформах разом із його преміальним дизайном упаковки, який буде доступний у сотнях магазинів на трьох європейських ринках. Ми раді та з гордістю запрошуємо споживачів відкрити та скуштувати справді інноваційні цитрусові преміум-класу, створюючи точку диференціації за допомогою нових сенсорних та органолептичних вражень", - говорить Патрісія Сагармінага.

На даний момент AM FRESH Group виробляє цей сорт виключно в Іспанії. «Однак ми працюємо з компаніями-співробітниками як в Іспанії, так і в Південній Африці, щоб вони могли виробляти фрукти ALIZZA і таким чином продовжити свою кампанію, завжди маючи критерій вибору районів з оптимальними ґрунтовими та кліматичними умовами, щоб забезпечити стабільний продукт найвищого рівня. якість для споживача», – підсумовує Девід Альба.

Джерело: https://www.freshplaza.com/article/9395 ... and-juice/
ALIZZA2.jpg
ALIZZA.jpg
alizza6.jpg
alizza5.jpg


Вернуться в «Белые»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 5 гостей